A takie tam :)

JESZCZE ŻYJĘ

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Radosna nowina

Ludzie kochani! Zdałam matmę na 3! Teraz bez stresu, zabiorę się za pisanie. Kto wie, może już dzisiaj wstawię nowy rozdział? Ale to na innym blogu (ten o więzieniu). Ale kurczę... wiem, że mało kto to przeczyta, ale muszę wam powiedzieć, że podobno na pisemnym poradziłam sobie najlepiej, tylko na ustnym  zjadł mnie stres. No i kto wie... może i 4 bym dostała, ale kit. 3 to jest coś! Teraz pójdę na rok do jakiejś policealnej i za rok matura. Nawet tak myślę, że w przyszłym roku będę miała lepsze wyniki z matury, niż gdybym teraz ją pisała. Oh... przepraszam, że tak chaotycznie, i w ogóle, ale nadal trzyma mnie adrenalina i euforia. Dziękuję za trzymacie kciuków! ;D

6 komentarzy:

  1. Tutaj też gratuluję, pisz szybko i dużo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, że dzisiaj mija dokładnie rok od pojawienia się ostatniej notki na tym blogu.

      Usuń
  2. Witaj ponownie. Ciesze się że Ty się cieszysz i w ogóle wszyscy się cieszą :) Teraz skoro możesz już odetchnąć na spokojnie to życzę Ci ogromnego worka wyobraźni i weny aby powstało coś wspaniałego i znalazło się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Gratuluję!!! Odpowiedź ustna zawsze jest najgorsza i pełna stresu :). Życzę ci w takim razie duużo weny i czekamy na nowe rozdziały ;) Zwłaszcza na tym blogu ^^ Bo Uwilbiam twoje opowiadania :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    gratulacje ze zdania ;], czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział tutaj, opowiadanie bardzo mi sie podoba, czytałam je z zapartym tchem, już nawet nie zliczę ile razy do tej pory je przeczytałam...
    Weny Tobie życzę
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i życzę weny bo nie mogę się doczekać nowego rozdziału :).

    OdpowiedzUsuń